Programlar

Windows 8.1 [x86-x64] Torrent Download

1426519319_windows-8-1-pro

Windows 8.1 Tüm Sürümler 32&64 Bit Türkçe Mayıs 2014 indir

Windowsun en son çıkardığı işletim sistemi olan Windows 8 den sonra yeni ve ciddi bir güncellemeyle sunulan Windows 8.1 in Mayıs 2014 versiyonu teknojoin.com farkıyla sizlerle…

İşletim sisteminden bahsetmek gerekirse 03.05.2014 tarihine kadar geçerli tüm güncellemeleri içerir.

32 ve 64 Bit dahilidir. Kurulum ekranında hangisini isterseniz seçerek kurabilirsiniz. Bunun haricinde Windows 8.1 için tüm varyasyonları dahildir. Yani Windows 8.1
Windows 8.1 Pro
Windows 8.1 Pro VL
Windows 8.1 Enterprise
Windows 8.1 Single Language
Windows 8.1 Pro ile Media Center dahilidir. Kurulum ekranında dilediğinizi seçerek kurabilirsiniz.

Kurulum esnasında Serial isteyebilir, boş geçebilirsiniz. Daha sonra KMSpico ile lisanslayabilirsiniz.

Not: İşletim sistemini kurmak için 8 GB ve üzeri Flash belleğe ya da Çift katmanlı 9 GB lık DVD lere ihtiyacınız var.

teknojoin-indir

.

19 Yorum Yapılmış

19 Comments

  1. Ümit Çoban

    8 Ağustos 2014 at 01:45

    abi çalışıormu 6 gb ram var sıkıntı yapmaz dimi 2+4 böyle

    • Ramazan

      12 Ağustos 2014 at 17:23

      Merhabalar Ümit belirttiğin özellikleri çok rahat kaldırır.. Program Çalışıyor denenmiştir.

  2. meroken32

    3 Aralık 2014 at 23:11

    aga Allah senden razı olsun yaa gece 1de lazım oldu 2 saat aradım torrentten bisende buldum çok saol eyvallah

    • Ramazan

      24 Aralık 2014 at 11:59

      Yardımcı olduysak ne mutlu bize 🙂

  3. Fatih

    13 Aralık 2014 at 15:44

    bunda türkçe sürümü yok.Not deftere baktım ingilizce,almanca vs.gibi diller var ama türkçe yok.Ne yapabilirim Ramazan Bey?

    • Ramazan

      24 Aralık 2014 at 11:58

      Merhablar Fatih Bey Konuyla ilgili bilgilendirme için detaylı mail attım özetlemek gerekirse türkçe dil dosyası indirmeniz ve kurmanızı tavsiye ederim 🙂

  4. emirhan

    20 Ocak 2015 at 18:53

    Türkçe dil dosyasını nereden bulabiliriz .

    Lütfen linkini yorumda paylaşabilir misiniz.

  5. emrecan

    1 Mayıs 2015 at 16:22

    Abi benim win 7 bu program sayesinde bilgisayarımı win 8 yapabilirim deyil mi? Bir de hemen iner mi çünkü gta 5 de iniyor da

    • Ramazan

      1 Mayıs 2015 at 23:24

      Merhabalar Emrecan tabikide gerekli yüklemelerden sonra windows 8 kullnabilirsin fakat teknik bilginiz az ize bir bilene danışnamızda fayda var.

  6. efe

    4 Ocak 2016 at 17:54

    4gb dvd olurmu

  7. Serkan

    22 Ocak 2016 at 22:50

    abi indirme linki nerde

    • efe

      7 Mart 2016 at 22:04

      tşk

  8. ali

    17 Mart 2016 at 20:40

    abi indirme linki nerde

    • mehmet

      31 Mayıs 2016 at 20:40

      LINKI BULAMIYORUM

  9. adil

    30 Nisan 2016 at 15:56

    trb

  10. sanan

    5 Haziran 2016 at 16:06

    indirme linki nerede ?

  11. Murat

    28 Eylül 2016 at 13:18

    Link ölmüş gibi…

    • Admin

      30 Eylül 2016 at 10:59

      Merhabalar Link Çalışıyor Murat Tekrar Deneyebilirsiniz

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Popüler

To Top
Creampie